Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016

Ένας άστεγος άνθρωπος χρειάζεται την βοήθεια μας...

Σήμερα θέλω να ξεφύγω από τα μελισσοκομικά θέματα και να αναφερθώ σε έναν συνάνθρωπο μας που χρειάζεται βοήθεια. Έκτος από μελισσοκόμοι είμαστε πάνω από όλα άνθρωποι και σε τέτοια θέματα πρέπει να βοηθάμε ο καθένας με οποίον τρόπο μπορεί…

Ο άνθρωπος αυτός είναι άστεγος και ζει σε μια καλύβα φτιαγμένη από νάιλον. Δεν έχει θέρμανση και δεν έχει ούτε τα βασικά για να επιβιώσει, πρέπει όλοι μας, ο καθένας ξεχωριστά να βάλουμε το λιθαράκι μας και να τον βοηθήσουμε προσφέροντα του ρούχα και τρόφιμα και ότι άλλο χρειάζεται για να βελτιώσουμε της συνθήκες διαβίωσης του.




Τυχαία έμαθα για αυτόν τον άνθρωπο από μια αγγελία, έψαχνε να του χαρίσουν κάποια πράγματα που δεν χρειάζονταν άλλα στο τέλος του έσβησαν και την αγγελία, είναι πόλη άσχημο να αδιαφορούμε για τον συνάνθρωπο μας. ζήτησε να του χαρίσουν ένα κινητό και άκουσε πολλά πικρόχολα σχόλια. Τελικά η κακία μερικών ανθρώπων είναι τρομακτική, υπήρχαν βεβαία και άνθρωποι που ενδιαφέρθηκαν και προσφέρθηκαν να τον βοηθήσουν, ο καθένας με όποιον τρόπο μπορούσε, φαίνεται ευχάριστος άνθρωπος και παρόλα όσα εχει περάσει βλέπει την ζωή με μια άλλη μάτια.


Μίλησα μαζί του για να μάθω πληροφορίες για αυτόν και πως θα μπορώ να τον βοηθήσω στέλνοντας του κάποια πράγματα που δεν τα χρειάζομαι…
(ένα απόσπασμα από την επικοινωνία μου μαζί του)

Καλημέρα...
Από που είσαι φιλέ...; ίσως μπορώ να σου στείλω κάτι να σε βοηθήσω...

Καλημέρα Παντελή απο Αθήνα είμαι απο Χαϊδάρι…  Είμαι 53 χρονών κανείς δεν με Παίρνει για δουλεία πλέον από  το να γίνω ζητιάνος στην Αθήνα & να κοιμάμαι στα παγκάκια προτίμησα να ζήσω. Έτσι ....

Απ το 2010 που έμεινα άνεργος ζω έτσι ....εδω ήρθα πέρσι ....κούριερ δούλευα ...... Η δουλεία μου είναι μηχανικός μότο ..... Μόνος μου είμαι. ... Δεν έχω λογαριασμό ... & εδώ δεν εχει τράπεζες ....οι φίλοι καμιά φορά  μου στέλνουν επιταγή με το ταχυδρομείο ...

η μίντιουμ & σμολ μου κάνουν 60 κιλά είμαι ... Καμιά φόρμουλα κάτω ..μου λείπουν & κάλτσες ....

Έχω ανάγκη & απο ενα νάιλον η μουσαμά ....κάτι ανθεκτικό να ντύσω το καλυβάκι .....για τις βροχές ...αυτό που εχω εχει καεί απ' τον ήλιο & πριν λίγες μέρες μας χτύπησε ο κυκλώνας ....... Εχε το υπ όψιν σου ...δε θέλω ν αγοράσεις κάτι ...αν βρεθεί κάτι ..... 6χ6

Ο Μάκης Βεροίκιος ζει σε ένα νησάκι νοτιά της Κρήτης, στην Γαύδο απομονωμένος από τον υπόλοιπο κόσμο.

Είναι ένας πολύ καλός άνθρωπος και στην σκηνή που μένει φιλόξενη και 2 αδέσποτα σκυλιά. Παρόλο που περνά δύσκολα φροντίζει και τα σκυλιά που βρεθήκαν στον δρόμο του. Πάντως παρόλες της δυσκολίες δεν το βάζει κάτω….


Ο μόνος τρόπος για να του στείλουμε κάτι είναι με το ταχυδρομείο, έρχεται καράβι κάθε δευτέρα και τετάρτη, αν δεν εχει απαγορευτικό.





Μπορείτε αν θέλετε να επικοινωνήστε και μαζί του για να τον ρωτήσετε τη χρειάζεται.

 Η απλά να του στείλετε ότι μπορείτε εσείς, είναι ένας απλός άνθρωπος και ζητεί λίγα πράγματα για να καταφέρει να επιβιώσει.

Όσοι ενδιαφέρεστε να τον βοηθήσετε σας παραθέτω τα στοιχειά του.
Παλαιοχωρα χανιων νησος γαυδος τ.κ.73001 Βεροικιος Γερασιμος

facebook:Makis Verikios

Τηλ: 6981036985



καλές γιορτές σας εύχομαι και καλά Χριστούγεννα... άλλα ας μην θυμόμαστε αυτούς τους ανθρώπους μόνο της γιορτές ...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου